Indstille AM-top at-1000F
Fra : Steen

Dato : 12-10-05 20:13

Hej
Er der nogen der kan forklare mig hvor jeg indstiller 'flowet' på en AM-top
AT1000F.

Jeg har puttet den i baljen, men den er lige kraftig nok - vil helst ikke
til at hive den op hvis den kan indstilles uden.

Steen

Fra : Steen

Dato : 12-10-05 20:45

Ok jeg hev pumpen op og fandt indstillingshåndtaget......det var bare ikke
med på tegningen.....

Steen