Søby / højslev
Fra : Jørgen

Dato : 12-10-05 15:39

Jeg boede i midten af 50 erne i nr. Søby/Højslev og var forleden dag
igennem byen og ville se stedet hvor jeg boede.

Stedet kunne jeg ikke finde, der er sket et mase i området.
Er der nogen der kan fortælle mig om alle huse og gåde er revet ned
eller hvad der er sket?

Jeg boede på det der nu hedder teglværksvej. Man kom til huset ved at
køre fra kroen op til teglværket og drejede til venstre ind på en
grusvej (teglværksvej), lidt henne svingede vejen til højre og der lå
nogle huse og ejendomme. Der hvor den sidste gård lå, kunne man dreje
til høre og kom op til Viborgvej igen, det kunne man også ca. midt på
strækningen.

De sidste 5 bebyggelse var 2 ejendomme, efter dem kom der en hvid
ejendom der lå i en lavning, derefter det hus jeg boede i og til sidst
den 2 længet gård.

Der var kun marker på venstre side.
Noget der kan fortælle hvad der er sket med husene i området

Jørgen O