Hvid tårnfalk?
Fra : Margrete Johansen

Dato : 02-10-05 20:35

Idag da jeg kørte mod København på Holbækmotorvejen, så jeg en hvid
tårnfalk, tror jeg da nok. Hvid var den ihvertfald og jeg kørte de
tilladte
110 km. i timen, så jeg skulle jo også holde øje med vejen, der var ret
trafikkeret på det tidspunkt.

Bagefter blev jeg selvfølgelig i tvivl. Jeg er en letøvet fuglekigger, har
kigget i mange år, og nu kommer det:

Tror I at det kan have været en undsluppen nympheparakit, jeg så - en
albinofalk, ville vel ikke have overlevet længe nok til at flyve henover
en
motorvej en søndag i oktober? Eller....?

Gode gæt modtages med tak.

Margrete