loade Client.policy
Fra : Michael Weber

Dato : 30-09-05 10:12

Hej.
Jeg har et lille problem m.h.t. at portere mit lille java-program fra min
IDE til en selvstændig exe/jar-fil.

I forbindelse med mit program bruges der noget rmi, hvor der skal loades en
extern policy-fil.
Som beskrevet i java tutorialen omkring rmi er det lige ud af landevejen
m.h.t. til at sætte vm parametrene :

-Djava.rmi.server.codebase=file:c:/VirtuAlive/Java/VirtuAlogic/classes/
-Djava.security.policy=file:c:/Client.policy

Og alt er godt og dejligt og virker...i min IDE.

Men jeg er lidt på bar bund omkring at tilføje de parametre til en
selvstændig jar/exefil.
Det kunne jo være rart hvis programmet også kunne virke udenfor min IDE.

hvordan tilføjer man vm-parametre til en selvstændig jar/exe-fil ?

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 05-10-05 19:04

Michael Weber wrote:
> [...]
> Det kunne jo være rart hvis programmet også kunne virke udenfor min IDE.
>
> hvordan tilføjer man vm-parametre til en selvstændig jar/exe-fil ?

Der er løsninger:
* bat/sh fil
* System.setProperty inden de skal bruges
* customer start exe som creater JVM med parametre

men ikke sådan super smarte.

Arne

Fra : Michael Weber

Dato : 07-10-05 22:16

"Arne Vajhøj" <arne@vajhoej.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> * bat/sh fil
> * System.setProperty inden de skal bruges
> * customer start exe som creater JVM med parametre

Jeg fandt et installer-program, der løste problemet :)
Advanced Installer 3.2 hvis andre skulle sidde med samme problem.

Med venlig hilsen
Michael Weber