Manglende pakke, java.tools.javap
Fra : John Smith

Dato : 25-09-05 07:31

Jeg skal bruge en pakke, sun.tools.javap, men den findes ikke!?
Skal jeg hente noget ud over det almindelige jdk 1.5 for at bruge denne
pakke?

/Smith

Fra : John Smith

Dato : 25-09-05 07:43

Jeg fandt pakken i lib\tools.jar.

/Ham selv

Fra : John Smith

Dato : 25-09-05 07:44

Bemærk fejlen i topic, der skal stå sun, ikke java.

/Smith

Fra : Søren Mors

Dato : 25-09-05 19:16

John Smith wrote:
> Bemærk fejlen i topic, der skal stå sun, ikke java.
>
> /Smith

Kan du ikke skrive nedenunder det du svarer på, det gør det væsentligt
mere læseligt.

Hvis du anvender pakker der hedder noget med sun.* skal du være
opmærksom på at det ikke er et officielt API. Det betyder at sun glad og
gerne ændrer det uden nogen somhelst form for advarsel.

Søren Mors