Lær C++ for en Java/C# programmør
Fra : Anders K. Olsen

Dato : 15-09-05 12:12

Hej gruppe

Jeg kunne godt tænke mig at lære lidt mere om C++. Jeg har programmeret
meget i Java og C#, men jeg har aldrig rigtig arbejdet med C++.

Har I et forslag til en god bog, hjemmeside eller lignende, hvor jeg kan
lære noget om C++?

Venlig hilsen
Anders

Fra : Mogens Hansen

Dato : 15-09-05 15:49

"Anders K. Olsen" <akol_dk@hotmail.com> wrote in message

[8<8<8<]
> Har I et forslag til en god bog, hjemmeside eller lignende, hvor jeg kan
> lære noget om C++?

Bogen
Accelerated C++
Andrew Koenig, Barbara E. Moo
ISBN 0-201-70353-X
er en rigtig god introduktion til moderne C++.
Den dækker ikke hele sproget men mange vigtige, og ingen ligegyldige,
aspekter.

Du vil sikkert opleve at på trods af syntaktiske ligheder med Java og C# er
sproget væsentligt anderledes.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Mads Bahrt

Dato : 15-09-05 16:07

Anders K. Olsen wrote:
> [...]
> meget i Java og C#, men jeg har aldrig rigtig arbejdet med C++.
>
> Har I et forslag til en god bog, hjemmeside eller lignende, hvor jeg kan

Jeg gik selv fra Java til C++ med hjælp fra bogen
http://vig.prenhall.com:8081/catalog/academic/product/0,4096,013919424X,00.html