sang til bryllup søges.
Fra : Claus Holmelin Høyer

Dato : 09-09-05 09:01

Hej!

Jeg ved godt det ikke er særlig originalt at genbruge en sang,
men det er nu det jeg har tænkt mig at gøre.
Sangen jeg søger hedder vist nok barometersanger, og handler om
parforholdets mange nuancer illustreret gennem et barometer (højt,
lavt og foranderligt).
Er der nogen som kender den, vil jeg være meget taknemlige hvis du/I
gad maile den til mig.

På forhånd tak.

Claus.

PS. Den var fremme for 12-15 år siden.

Fra : Jytte og Johnny

Dato : 09-09-05 10:57

"Claus Holmelin Høyer" <chh@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Sangen jeg søger hedder vist nok barometersanger....,

Hej Claus

Jeg har sendt en sang til dig privat, som måske godt kunne være den du
efterlyser.

Hilsen Jytte Thrane

Fra : Claus Holmelin Høyer

Dato : 11-09-05 16:00

Mange tak for hjælpen.
Mvh. Claus.

Tråd lukket!

Fra : Nette

Dato : 11-09-05 21:11

"Jytte og Johnny" skrev

> Jeg har sendt en sang til dig privat, som måske godt kunne være den du
> efterlyser.

Nej, altså!
Må vi andre ikke se den også? Jeg tror nemlig, jeg engang som barn var til
et bryllup, hvor der var en sang med et barometer på. Jeg husker, vi sad og
farvelagde tegningerne, da klokken blev mange og de voksne fulde.

Det er lidt sjovt, som de sange går igen over hele landet. - Også den Mor
Karen lige har eftersøgt i samme gruppe.

Nette

Fra : Jytte og Johnny

Dato : 12-09-05 13:04

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nej, altså!
> Må vi andre ikke se den også?

Hej Nette

Det er altså ikke fordi du og andre ikke må se sangen. Sangen har jeg
scannet, så jeg har den kun som en jpg-fil , men hver gang jeg prøver at
sende noget til dk.binaer så fryser min maskine. Så derfor har jeg bare
sendt den privat til Claus, men hvis der er nogen som er interesseret i den
sender jeg den gerne.

hilsen Jytte

Fra : Nette

Dato : 12-09-05 23:17

"Jytte og Johnny" skrev

> [...]
> sende noget til dk.binaer så fryser min maskine. Så derfor har jeg bare
> sendt den privat til Claus, men hvis der er nogen som er interesseret i

Helt ok. Det slog mig bare, at det lød som en jeg kendte.
Jeg kan slet ikke se noget i binaer.dk,- det understøtter min udbyder ikke.

Nette