køb af server
Fra : andt

Dato : 06-09-05 00:32

Hej jeg er på udkig efter en brugt server da min compacq ml 370 p3 333hz
er ved at være for lille .det er mest mine Hd hvor plassen er for trang
men også en støre eller 2 cpu ville være ideelt. den har pt kun 3* 9.1gb
og jeg skal gerne bruge noget som 5 * 18 GB.

Jeg håber at jeg kan finde noget brugt da jeg ikke har uanet midler.
kender i nogle der selger brugte server eks en netbutik? eller private?

Den skal køre OpenBSD med dhcp mail dns database web samt et filspejl.

Med venlig hilsen andy

Fra : Henrik Ohm Eriksen

Dato : 06-09-05 20:39

Hejsa,

Afhentning Foretrækkes, Evt Levering I Storkøbenhavn Mod Benzin.

Dell PowerEdge 2300sc
CPU 2xP3 500/512/100 sl365
RAM 2x256 MB PC100 ECC (IBM Originalt)
HDD 2x9.1Gb ST39204LC SCSI (HotSwap)
3x Extra Hotswap Trays (u/hdd)
FDD/CDROM
10/100 Netkort
+Extra Poweredge 2300sc Server (u/ram u/cpu u/hdd). Med Netkort & HW
Raid Controller.
Kan koverteres til 2 servere eller bruges til reservedele..

Mindste Bud: 1000,-

Vh,

Henrik