farve skydepram
Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 02-09-05 12:15

Hej her er lige et spørgsmål til experterne

Hvilken farve er bedst til en kajak der primårt skal bruges til
trækjagt men også til kravlejagt i limfjorden.

MVH svend Erik

Fra : Grev Thomas

Dato : 02-09-05 19:24

"Svend Erik Østergaard Nielsen (slet N6F7Y)" <s.e@N6F7Ypc.dk> skrev i en
meddelelse news:11256599210.540924714313942@dtext.news.tele.dk...
> Hej her er lige et spørgsmål til experterne
>
> Hvilken farve er bedst til en kajak der primårt skal bruges til
> trækjagt men også til kravlejagt i limfjorden.
>
> MVH svend Erik

Det er svært... jeg har farvet min i en grå tone... men hvergang jeg maler
den sørger jeg for det ikke er den samme farve og så maler jeg ikke hele
båden... lader den blive noget sløret.

Tænk på når du er ude om vinteren skulle du gerne kunne ligne en sten med
sne på eller en iflage... jeg har stor held med min sammensætning

Mvh

Thomas H. Andersen

Fra : PJ

Dato : 05-09-05 21:28

Den skal bare være himmelfarvet (lysegråblå) - læg dig på maven ved
overskyet og se hen mod din skydepram - pram og himmel skal falde sammen i
farve. Så er det op til dig at experimentere - men vi har vel her i
Sydsjælland skudt over 100000 ænder - ved hjælp af "himmelfarven". - knæk og
bræk.

PJ