hvilken fugl i Gråsten
Fra : Aase Worm

Dato : 30-08-05 21:19

Hej
I lørdags var jeg i Gråsten. Ved søen så jeg et par store rovfugle. De havde
kort, bred HVID hale. I flg billeder i min fuglebog kunne det være
kongeørn - men er det sandsynligt?
Hvis det ikke var kongeørne, hvad kan det så være??

Mvh
Aase

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 30-08-05 23:03

"Aase Worm" <aase.worm@gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kongeørn - men er det sandsynligt?
> Hvis det ikke var kongeørne, hvad kan det så være??

Havørn har hvid hale. Dem er der vist også flere af her.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 31-08-05 16:23

> [...]
> havde
>
> Havørn har hvid hale. Dem er der vist også flere af her.

Der er et par kongeørne ved sdr hostrup sø, så det er da ikke umuligt at de
har været et smut forbi Gråsten. Men havørne har vi jo også en del af.

--

Venlig hilsen

Anita