Elevflugt fra skole ?
Fra : Kim

Dato : 23-08-05 18:43

Har hørt rygter om en "elevflugt" fra www.holbergskolen.dk
hvor ca 80 elever skulle have forladt skolen på en gang...

Er der hold i dette og i så fald hvorfor ?

Mvh Kim

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-08-05 17:50

"Kim" <no.way@dude.dk> skrev i en meddelelse
> Har hørt rygter om en "elevflugt" fra www.holbergskolen.dk
> hvor ca 80 elever skulle have forladt skolen på en gang...
>
> Er der hold i dette og i så fald hvorfor ?

Jeg ved ikke om det er rigtigt, men så vidt jeg kan se er
der tale om en omorganisering af nogle klasser, der har fået
nogle forældre til at reagere. Men det er kun et gæt fra min
side.

--
ahw

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 24-08-05 19:48

"Kim" <no.way@dude.dk> wrote in message
> Har hørt rygter om en "elevflugt" fra www.holbergskolen.dk
> hvor ca 80 elever skulle have forladt skolen på en gang...
>
> Er der hold i dette og i så fald hvorfor ?

det ringede vel ud...?

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email.
Eller lad være, men så får jeg den ikke