solsorte=?
Fra : Harry Lund

Dato : 14-08-05 19:07

I vores kvarter,det nordlige Kolding, er alle solsorte pludselig væk ?
Har det noget at gøre med insekter der ikke er tilstede så¨fuglene flygter
eller hvad?
Harry

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 14-08-05 20:55

"Harry Lund" <harrylund@mail.dk> skrev i en meddelelse
> I vores kvarter,det nordlige Kolding, er alle solsorte pludselig væk ?
> Har det noget at gøre med insekter der ikke er tilstede så¨fuglene
flygter
> eller hvad?

Nej, de har simpelthen så sort en samvittighed over alle de bær de har
stjålet, at de ikke tør vise sig ved højlys dag.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 15-08-05 18:03

> Nej, de har simpelthen så sort en samvittighed over alle de bær de har
> stjålet, at de ikke tør vise sig ved højlys dag.
> [...]
Ha ha ha.. nej de er alle på besøg i min have. Vi har da nogen stykker hos
os.

--

Venlig hilsen

Anita

Fra : Harry Lund

Dato : 16-08-05 09:19

Grin,Grin,men bor du iBramdrupdam ???
harry

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 17-08-05 20:58

> Grin,Grin,men bor du iBramdrupdam ???
> harry

Nej, men jeg kørte forbi i lørdags.

--

Venlig hilsen

Anita

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 15-08-05 23:27

> [...]
>I vores kvarter,det nordlige Kolding, er alle solsorte pludselig væk ?
> Har det noget at gøre med insekter der ikke er tilstede så¨fuglene

Det er sikkert naboens kat, der har fået venner på besøg!

Fra : Harry Lund

Dato : 16-08-05 09:20

Noboen har ingen kat udover hans kone.)
Sig det ikke til ham.
Harry

Fra : Harry Lund

Dato : 16-08-05 09:21

NÆH,alle I spøgefugle.De er nok ude skoven eller i hegnene, har jeg fået at
vide.
Det kniber med insektføde iår.
Harry