Labview programmør - Thomsen Bioscience A/~
Fra : news.tele.dk

Dato : 04-08-05 21:44

Thomsen Bioscience udvikler biochips til detektion af biologiske krigsvåben
og luftbårne sygdomme.

læs mere på www.thomsen-bioscience.com

Vi har en korttidsansættelse på 3 mdr med mulighed for forlængelse som
Labview programmør til vores testopstillinger som er opbygget omkring
National Instruments A/D korts.

Stillingen er ledig og kan besættes fra dags dato. Send et CV til
lt@thomsen-bioscience.com

Med venlig hilsen
Lars Thomsen, Ph.D., Adm. dir.

Thomsen Bioscience A/S
Strømmen 6, DK-9400 Nørresundby.
Tel 98 11 56 50

Fra : Repzak

Dato : 05-08-05 21:59

"news.tele.dk" <lt@thomsen-bioscience.com> wrote in message
> [...]
> National Instruments A/D korts.
>
> Stillingen er ledig og kan besættes fra dags dato. Send et CV til

Måske en Ph.D'er også kan finde ud af at finde de rigtige news grupper ?

Kasper

Fra : Lasse Madsen

Dato : 16-08-05 01:12

Jeg vil da ikke håbe i bruger Labview til at detektere biologiske våben med
sådan noget snavs

/Madsen