Ny flash, samme type lyd-problem
Fra : John Kjoller

Dato : 23-07-05 16:02

Så har jeg lavet mine animationer lidt anderledes.

6 Knapper "tænder" for 6 forskellige animationer.
Alle 6 kan køre på samme tid. Uafhængigt af hinanden.

man kan slukke for dem igen, på samme knap.

Det hele fungerer fint. Bortset fra lyden. Den lyd der hører til hver enkelt
animation kører glad videre, indtil den er færdig med det loop, den er igang
med, når man klikker på stop. Animationen stopper, men ikke lyden. (Det er
iøvrigt én lang wav.)

kan man ikke slukke for en enkelt lydfil?

stopAllSounds(); slukker jo for AL lyd, - og det er ikke meningen......

Iøvrigt:
Findes der andre Forums, hvor man kan bede om Flash-hjælp?

Kh
john

Fra : John Kjoller

Dato : 24-07-05 11:57