DELL 1700 laserprinter - 14 sekunder mel~
Fra : Hans Poulsen

Dato : 18-07-05 08:32

Desværre er jeg vist havet i den forkerte gruppe [servere], men det er et
printer-spørgsmål, jeg har.

I februar i år købte jeg en DELL dimension 5000 og en printer 1700.

Udprintningen tager lang tid, og det er sandsynligvis mig, der gør noget
forkert.

Fra det øjeblik, hvor jeg har trykket på *print* går der 12, sommetider 14,
sekunder, før printeren går i gang.

Er der tale om flere sider i notater, komme de efterfølgende lynhurtigt, men
går jeg så i gang med udprintningen af et andet notat, går der igen 12,
måske 14, sekunder, før printeren adlyder.

Er det et fænomen, jeg skal affinde mig med, eller er der et godt råd?

Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Fra : Esben

Dato : 18-07-05 21:27

"Hans Poulsen" <hans.poulsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 12, måske 14, sekunder, før printeren adlyder.
>
> Er det et fænomen, jeg skal affinde mig med, eller er der et godt råd?

Prøv at spørge i dk.edb.hardware, eller kontakt Dell's support.

--
Esben