Slangerupbanen
Fra : Hans-Henrik Landsvig

Dato : 14-07-05 18:19

Under arbejde med mit website www.slangerupbanen.dk er jeg stødt på to
fotos, som jeg ikke kan placere geografisk.

Jeg håber, at nogen her i gruppen kan hjælpe.

Det ene billede ses nederst på www.slangerupbanen.dk/index.htm – skiltet
over øl-reklamerne, som jeg først troede var et gadeskilt, bærer
inskriptionen ”Stoppested”. Og skiltet yderst til venstre ender på ”æde” –
Stræde måske?? Af yderligere interesse er de to højspændingsmaster i
baggrunden.

Jeg tvivler stærkt på, at billedet overhovedet er fra Slangerupbanen. Jeg
har forsøgt at kigge omkring den gamle station i Nærum, men har heller
ikke her set noget, der ligner.

Det andet billede er øverst på http://www.slangerupbanen.dk/historie.htm -
monstro nogen kan genkende huset i baggrunden??

Og hvis nogen af jer i øvrigt skulle ligge inde med materiale om
Slangerupbanen, som jeg må bruge, er jeg naturligvis særdeles interesseret.

På forhånd mange tak for al hjælp

Hans-Henrik Landsvig

www.slangerupbanen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-05 09:13

"Hans-Henrik Landsvig" <landsvig@operamail.com> skrev i en meddelelse
news.stwydwcgqkw5to@hhl5.webspeed.dk...

> Det andet billede er øverst på http://www.slangerupbanen.dk/historie.htm -
> monstro nogen kan genkende huset i baggrunden??

Jeg er langt fra sikker, men umiddelbart vil jeg gætte på at det er det hus
der ligger ved Skovbrynet station. Huset ligger lidt isoleret.

Tina

Fra : Hans-Henrik Landsvig

Dato : 19-07-05 22:02

On Fri, 15 Jul 2005 10:13:27 +0200, Tina F. <wunjo <webspeed.dk>> wrote:

> eg er langt fra sikker, men umiddelbart vil jeg gætte på at det er det
> hus
> der ligger ved Skovbrynet station. Huset ligger lidt isoleret.

Tak for tippet. Jeg vil se efter ved Skovbrynet snarest muligt.

Billedet på forsiden har vist sig at stamme fra Buddinge.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik Landsvig

www.slangerupbanen.dk