Angående JFreereport
Fra : Brian

Dato : 14-07-05 17:16

Hej,

Er der nogle som ved hvordan man undgår at der bliver udskrevet alle de
DEBUG og INFO meddelser når man bruger JFreereport?

Er der en som kan give en forklaring på hvordan man kan angive at hver anden
linie i en pdf-fil skal udskrives med grå-baggrund? Jeg har set et eksempel
med nogle textband - men jeg har ikke kunnet få det til at virke.

På forhånd tak for hjælpen
Brian

Fra : Brian

Dato : 15-07-05 10:37

Det med at fjerne udskrivning af log beskeder var ikke så svært

Man indsætter bare linien: org.jfree.report.NoDefaultDebug=false i sin
jfreereport.properties fil. Denne fil placeres i roden af en klasse
bibliotekker.

Men skal du være opmærksom på at så ikke få udskrevet noget fejlbeskeder -
så det kan være svært at debugge ved fejl

Så nu mangler jeg kun at finde ud at det med båndene jeg håber at der er
en der kan hjælpe mig

På forhånd tak
Brian