Brugerstyret layout
Fra : Thomas Bendsen

Dato : 13-07-05 20:47

Hej

Jeg vil gerne lave en GUI (i Swing) som eksempelvis består af et panel
opdelt i en højre og en venstre del, hvor brugeren med musen kan flytte
skillelinien mellem de to dele. Dvs at hele panelet har samme bredde
mens brugeren gør venstre del mindre og højre del tilsvarende større.

Er der en nem måde at gøre dette på, eller skal man i gang med en
mouselistener og en eller anden layoutmanager hvor man har præcis
kontrol over størrelserne? Og har I i givet fald nogle gode ideer?

Med venlig hilsen
Thomas Bendsen

Fra : torben

Dato : 13-07-05 22:27

Thomas Bendsen wrote:
> [...]
> mouselistener og en eller anden layoutmanager hvor man har præcis
> kontrol over størrelserne? Og har I i givet fald nogle gode ideer?

JSplitPane, men har aldrig brugt den.

Torben

Fra : Thomas Bendsen

Dato : 14-07-05 05:52

torben wrote:

> JSplitPane, men har aldrig brugt den.
>
> Torben
Hej Torben

Det ser ud til at det er det jeg ledte efter. Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : Mikael Flensborg

Dato : 14-07-05 07:04

Thomas Bendsen wrote:
> [...]
> mouselistener og en eller anden layoutmanager hvor man har præcis
> kontrol over størrelserne? Og har I i givet fald nogle gode ideer?

JSplitPane