HTML i en JLabel og tegnene < og >
Fra : Janus

Dato : 07-07-05 16:35

Hej NG!

Sidder lige og fedter med en JLabel, som jeg har initaliseret med lidt
html-kode i stil med

Nu vil jeg så gerne ha' test indkapsuleret af hhv < og >, men hvordan
får jeg de tegn frem? Har ikke prøvet så meget, men %hexcode virker i
hvert fald ikke.

Vh Janus

Fra : Kasper G. Christense~

Dato : 07-07-05 17:31

> [...]
>
> Nu vil jeg så gerne ha' test indkapsuleret af hhv < og >, men hvordan
> får jeg de tegn frem? Har ikke prøvet så meget, men %hexcode virker i

Hmm, kan man ikke bare bruge html? Så vidt jeg husker så benytter man i
html henholdsvis &lt; for < (lt = less than) og &gt; for > (gt = greater
than). Hvis ikke dette er korrekt, kan du sikkert google dig til de
rigtige html-koder for disse specialtegn.

Mvh. Kasper