ideer til polterabend for hankøn..
Fra : bj

Dato : 05-07-05 18:55

Hej

Alle ideer modtages med kyshånd.

alt har interesse..

mvh.

bj

Fra : Trekroner

Dato : 05-07-05 19:36

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:42caca48$0$669$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Alle ideer modtages med kyshånd.

Paintball
Bowling
Gocart
Boksetræning
Kajaksejlads
Vandski

--
Michael

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges: www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges: www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 06-07-05 23:04

du skal ihvertfald ikke bruge penge på at lave en musikvideo hos noget der
hedder factory et eller andet som ligger tæt på rådhuspladsen i kbh. ... vi
smed 1800,- for noget mega talentløst skod (oxo dem på video'en) ....... det
virker så amatøragtigt, vi blev lovet det hele på dvd, men fik en vhs, som
vi så kunne få konverteret når deres maskine var blevet lavet, men den er
ikke færdig endnu (1½ mdr. siden).

sjovt nok har de heller ikke noget telefon nr. ... kan kun booke online
eller via mail

se de er platugler ... bare min mening

MEN til den ovennævnte polterabend, prøvede jeg bl.a. :
lerdueskydning (lige ved sjællandsbroen) .... det var sjovt
badning for vikinger ved kastrup søbad (ved 5-øren) ... se det var MEGET
koldt
kajaksejllads (ude ved Jubiihallen) ... det var sjovt og lidt hårdt
.... resten husker jeg ikke så godt ... men de blev gift

eller se mere : www.polterabend.dk

pøj pøj

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Heidi

Dato : 10-07-05 18:56

Hej
Hvad med: