bukkekald
Fra : hans

Dato : 26-06-05 14:44

jeg skal bruge et "bukke-kald" til en video jeg er ved at lave- Er der
nogen
der ved hvor jeg kan hente den som .-mp3 eller .war f.eks. ??
tak'
hans

Fra : Jens og susanne

Dato : 26-06-05 18:49

Prøv denne

http://www.bowsite.com/bowsite/features/practical_bowhunter/deergrunting/deergrunt.html

Fra : Per, Odense

Dato : 26-06-05 19:41

I meddelelse: 42beea97$0$664$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
skrev Jens og susanne bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> Prøv denne
>
> http://www.bowsite.com/bowsite/features/practical_bowhunter/deergrunting/deergrunt.html

Er det ikke en lidt stor buk efter danske forhold

--
MVH Per, Odense
Majflue:

Fra : Jens og susanne

Dato : 26-06-05 21:40

Det kan jo være at han kan bruge den eller lade være der er jo frit valg på
alle hylder. Det er derfor det hedder prøv.
Men du kan sikkert finde en der er meget bedre bare hved at kigge ikke.

MVH Jens

Fra : Farum 9300

Dato : 26-06-05 21:56

Her er hvad jeg har liggende af links til bukkekald, ellers prøv google

http://www.buttolo.com/

http://jagt.net/bukkekald/kald.htm

Torben Farum 9300 Sæby