gratis parkering i århus!
Fra : Dorthe J

Dato : 22-06-05 12:22

Hej....

er der nogle der kender nogle gratis/meget billige p-pladser i århus med gå
afstand (10-15 min.) til centrum og hvor man må holde en lørdag bare 2-3
timer. vi har ved tideligere lejligheder brugt den ude ved århus
svømmestadion men den kan man vist ikke bruge om lørdagen?!?!?

håber nogle kan hjælpe...

Fra : Spangkuk

Dato : 22-06-05 15:16

"Dorthe J" <rosemus@aab-net.dk> skrev

> [...]
> 2-3 timer. vi har ved tideligere lejligheder brugt den ude ved århus
> svømmestadion men den kan man vist ikke bruge om lørdagen?!?!?

Du kan ringe til Teknisk Forvaltning i Århus og spørge
nærmere.

Spang

Fra : Jeanette Thorup

Dato : 22-07-05 17:36

Dorthe J <rosemus@aab-net.dk> skrev:
> [...]

Hej Dorthe

Her er et link som giver dig de oplysninger du efterlyser
http://www.aarhuskommune.dk/portal/borger/veje_trafik/parkering/kor
t_over_parkeringsmuligheder_i_midtbyen

--
Jeanette