borland 6 directory chooser
Fra : Troels Thomsen

Dato : 22-06-05 09:46

Hmmm, kan det passe at der ikke findes en directory chooser komponent i
borland 6 ?

Jeg synes ikke jeg kan vælge directorys med "OpenDialog" komponenten ?

Hvad gør I ?

mvh
Troels

Fra : Ivan Johansen

Dato : 22-06-05 10:42

Troels Thomsen wrote:
> Hmmm, kan det passe at der ikke findes en directory chooser komponent i
> borland 6 ?

Ja, det kan godt passe, men du kan sikkert finde et komponent på nettet.
Det kan være du kan bruge funktionen SelectDirectory(). Der er et fint
eksempel på brugen i hjælpen.

Ivan Johansen

Fra : Bertel Brander

Dato : 22-06-05 20:54

Troels Thomsen wrote:
> Hmmm, kan det passe at der ikke findes en directory chooser komponent i
> borland 6 ?
>
> Jeg synes ikke jeg kan vælge directorys med "OpenDialog" komponenten ?
>
> Hvad gør I ?

Bruger SHBrowseForFolder, se:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard/tipwin20050605.html

--
Absolutely not the best homepage on the net:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard