Eksempel på Java webbrowser ?
Fra : Simon [2700]

Dato : 18-06-05 13:53

Hej,
jeg står og skal bruge ovenstående (til et lille sommerferieprojekt), den
skal gerne også virke med https hvis der er nogen foreskel på det ?
er der nogen der har en med noget kildekode, eller kan linke til noget jeg
kan kigge på ?

jeg har prøvet på google med "free java browser" uden det store held...

på forhånd tak
mvh.Simon

Fra : Mads Bahrt

Dato : 19-06-05 21:38

Simon [2700] wrote:
> [...]
> kan kigge på ?
>
> jeg har prøvet på google med "free java browser" uden det store held...

HotJava er en browser skrevet i java - der har vist ikke været udviklet
på den fra suns side i nogle år, men jeg ved ikke om kilden er blevet
frigivet så andre kunne fortsætte hvor de slap.

Fra : Martin Husted Hartvi~

Dato : 20-06-05 14:20

Det er lidt sløvt med open source java browser, men der er et par få:

http://xbrowser.sourceforge.net/ men den/projektet er desværre lidt
død/t

http://www.jazilla.org      en Mozilla java klon... Jeg har skreve lidt med
Matthew, tror han vil blive glad for en ny udvikler på hans hold ;)

Hilsen
Martin

Fra : Simon [2700]

Dato : 22-06-05 07:58