Solbriller i håret...
Fra : JJ

Dato : 07-06-05 15:37

Findes der noget mere grimt?

Jeg ved ikke om man prøver at signalere noget smart, men resultatet er
godt nok kikset. Hvis øjnene sad midt i håret, var der en pointe i
det, men det er jo ikke rigtig tilfældet.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-06-05 20:51

"JJ" <Jsins@hotmail.com> wrote in message
> Findes der noget mere grimt?
>
> Jeg ved ikke om man prøver at signalere noget smart, men resultatet er
> godt nok kikset. Hvis øjnene sad midt i håret, var der en pointe i
> det, men det er jo ikke rigtig tilfældet.

Hmmm, kontaktlinserne godt skubbet op i panden er sgu heller ikke specielt
kønt!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Soliema

Dato : 12-06-05 17:55

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse
> "JJ" <Jsins@hotmail.com> wrote in message

hmm pointen ligger måske i, at man kommer udefra ind i (måske) en butik,
hvor der altid er mørkere og uden sol, og derfor kan man ikke se en meter
indenfor, men det tager jo kun 5 min, at handle, specielt Fakta, og så skal
man ud i solen igen....

om det ser "kikset" ud, er da fuldstændig ligemeget, fordi jeg vil 100 gange
heller, havde mine solbriller i håret, end i lommer, hvor det kan
brække....!

/Anne Mette

Fra : JJ

Dato : 13-06-05 16:05

On Sun, 12 Jun 2005 18:54:34 +0200, "Soliema"
<soliema@tdcadsl.invalid> wrote:

> [...]
>
>om det ser "kikset" ud, er da fuldstændig ligemeget, fordi jeg vil 100 gange
>heller, havde mine solbriller i håret, end i lommer, hvor det kan

Få en snor og lad dem hænge om halsen.

Men det er nu mest dem, som tror det ser smart ud, og eks. går med dem
i håret en hel dag som eks. hende Anne grete holmsgaard på
Folketinget, der forekommer kikset :)

Fra : Nette

Dato : 14-06-05 09:56

"JJ" skrev

> Få en snor og lad dem hænge om halsen.

Nej, det var dog det mest kiksede man kunne gøre. En brillesnor er
simpelthen YT!

Jeg synes faktisk ikke, det ser kikset ud at have hverken solbriller eller
et hårbånd i håret.

Nette

Fra : Anders [8000]

Dato : 09-06-05 18:54

> Findes der noget mere grimt?

Ja, dig

Fra : Søren M

Dato : 11-06-05 23:13

"Anders [8000]" <vipberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, dig

jeg har altid solbriller i håret og det er fordi jeg bruger dem kun når
solen skinner eller når jeg cykler og det gør jeg hele tiden.

hvad skal jeg dog gøre?

Mvh.

Den har indtil videre sparet mig for at få 23837 spam-mails.

Fra : Nette

Dato : 12-06-05 08:19

"Søren M" skrev

> jeg har altid solbriller i håret og det er fordi jeg bruger dem kun når
> solen skinner eller når jeg cykler og det gør jeg hele tiden.
>
> hvad skal jeg dog gøre?

Finde dig i, at du er kikset, ligesom jeg.

Nette