ant - interagere med konsol-program
Fra : Sune Vuorela

Dato : 03-06-05 15:09

Hej

Jeg er ved at komponere noget ant.

jeg har en <exec ></exec>

Det program jeg koerer med exec, kraever interaktion paa en eller andnen
maade. Det stiller et fast spoergsmaal hver gang, og beder om et svar.
Det er det samme svar der skal gives hver gang. Hvordan goer jeg det?

--
Sune

Fra : Søren Berg Glasius

Dato : 06-06-05 07:34

Hej Sune

> [...]
> maade. Det stiller et fast spoergsmaal hver gang, og beder om et svar.
> Det er det samme svar der skal gives hver gang. Hvordan goer jeg det?

I ant 1.6 findes der to attributter som hedder input og inputstring, det
kan være, at de kan løse problemet for dig?

MVH
Søren