Hvem vil og kan programmerer et program so~
Fra : TDC

Dato : 30-05-05 13:27

Det jeg gerne vil ;

Oprette komunikation til mobile enheder,

Enhed >>>> Server , der kommer en komunikation med en streng igennem en
serversocket med "-1,LOGON,70000000123<CR>"

Server >>>> enhed, der oprettes forbindelse ved at svare enheden igennem
samme socket med "-1,ACK<CR>"

Så er forbindelsen op at stå.

Ved start af programmet du laver, skal det være med parameter, hvor jeg i
parameterne kan skrive

Hvilken Port der lyttes på

Hvilken IP adresse og port ligges Data fra enheden på

Hvor logges IP fra enheden

Hvilken MYQSL DB, DB-navn, DB-Bruger, DB-Password.

Hilsen Ib

Fra : Malte

Dato : 30-05-05 16:44

TDC wrote:
> [...]
>
> Hvilken IP adresse og port ligges Data fra enheden på
>
> Hvor logges IP fra enheden
>
> Hvilken MYQSL DB, DB-navn, DB-Bruger, DB-Password.

Er der ingen i din studiegruppe, som kan?

Fra : Jonathan Stein

Dato : 31-05-05 17:04

TDC wrote:

> Ved start af programmet du laver, skal det være med parameter, hvor jeg i
> parameterne kan skrive

Hvis du søger nogen til (mod betaling) at udføre opgaven, er
dk.stillinger nok den rigtige gruppe.
Det lyder ikke som en voldsom opgave, men der ligger også noget tid i at
få defineret kravene helt præcist.

M.v.h.

Jonathan

--
Er din email vigtig? Er du træt af, at din hjemmeside er nede?
Stabilt webhotel på redundant setup med daglig backup.