Updatere indholde af drop/down menuer?
Fra : JS

Dato : 26-05-05 12:14

Jeg har lavet 2 drop/down menuer i en jsp side. Når jeg vælger noget fra den
første skal det påvirker de muligheder man kan vælge i den anden.

Hvor finder man noget information om dette? Jeg har søgt på google, men det
resultere i en masse super fancy menuer som jeg slet ikke har brug for.

Håber nogen kan hjælpe

Mvh
josh

Fra : Malte

Dato : 27-05-05 19:18

JS wrote:
> [...]
> resultere i en masse super fancy menuer som jeg slet ikke har brug for.

Javascript