mp3 - swf, KAN DET LADE SIG GØRE?
Fra : Bisse

Dato : 06-06-05 11:52

Hej
Jeg søger efter en flash fil, hvor jeg kan sætte nogle mp3 filer
ind, på den måde få lov til at lægge den ind på min hjæmmeside,
uden de brokker sig over mp3filer. Håber en kan hjælpe!!!
Bisse

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 06-06-05 12:05

Bisse wrote:
> Hej
> Jeg søger efter en flash fil, hvor jeg kan sætte nogle mp3 filer
> ind, på den måde få lov til at lægge den ind på min hjæmmeside,

Du man bare importere mp3-filen i flash, sætte autostart af sound til on
og derefter exportere en movie.

> uden de brokker sig over mp3filer. Håber en kan hjælpe!!!

Hvem brokker sig over mp3 ? Og hvorfor ?
Hvis det er af hensyn til båndbredden hjælper det jo ikke noget at bruge
flash, da filerne ikke bliver mindre af det.

--
Benny Nissen

Fra : Bisse

Dato : 06-06-05 12:39

Jamen når jeg lægger mp3 filer ind på mit webhotel scanner de mine filer og
jeg får besked på at slette dem ellers bliver det lukket.

Fra : Benny Nissen

Dato : 06-06-05 13:07

Bisse wrote:
> Jamen når jeg lægger mp3 filer ind på mit webhotel scanner de mine filer og
> jeg får besked på at slette dem ellers bliver det lukket.

OK. Tåbelig politik, men det er jo deres afgørelse.

Hvis brugerne blot skal kunen downloade mp3-filerne kan du evt. pakke
med som .zip-filer.

--
Benny Nissen

Fra : John Kjoller

Dato : 06-06-05 14:51

"Bisse" <spifflermeister@gmail.com> skrev
> Jamen når jeg lægger mp3 filer ind på mit webhotel scanner de mine filer
> og
> jeg får besked på at slette dem ellers bliver det lukket.

Husk iøvrigt at få en aftale med KODA.

Kh
john

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 06-06-05 20:54

"John Kjoller" <john@skrivikkedette-basix.dk> skrev i en meddelelse
> "Bisse" <spifflermeister@gmail.com> skrev
> Husk iøvrigt at få en aftale med KODA.

Det kommer vel an på hvad MP3'erne indeholder..? KODA skal vel ikke blandes
ind i f.eks. ens egne optagelser af sønnikes første ord..?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : John Kjoller

Dato : 06-06-05 21:30

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev

> Det kommer vel an på hvad MP3'erne indeholder..? KODA skal vel ikke
> blandes
> ind i f.eks. ens egne optagelser af sønnikes første ord..?

Der kan jo være penge i skidtet! - Det ville da være dumt at gå glip af.

Fra : Bisse

Dato : 07-06-05 15:16

I al fald, er der nogen der kender en nem måde at sætte mp3 filer ind i flash,
så det ikke længere er mp3 men swf, men samtidig samme lyd?

Fra : Alx Zak

Dato : 08-06-05 22:39

Jo - læs Benny Nissen's første indlæg.

importer mp3 ind i flash og exporter til swf fil, så er du i fat-city! :)
Flash understøtter mp3 formatet - no problem.

Hilsen Alex.