Er du nogensinde kørt galt ved et vejarbej~
Fra : Morten Høyrup

Dato : 31-05-05 09:44

Jeg søger en person, der er kørt galt ved et vejarbejde.
Hvor, hvornår og hvorfor er underordnet.

Jeg vil gerne interviewe dig til en artikel om sikkerhed ved vejarbejde
(både for bilister og vejarbejdere).

Jeg (og min underviser) er nødt til at kende din identitet, men i artiklen
kan du være anonym, hvis det er afgørende for dig.

Kontakt venligst
Morten Høyrup
Studerende v. Danmarks Journalisthøjskole
mortenh@mail.djh.dk

Fra : Johnny B 2000

Dato : 04-06-05 12:01

prøv at få fat i Hans Engell ... han kender vist noget til det

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 22:19

"Morten Høyrup" <mortenh@mail.djh.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger en person, der er kørt galt ved et vejarbejde.
> Hvor, hvornår og hvorfor er underordnet.

Prøv i news:dk.fritid.bil

Der er en del bilister der

Peter

Fra : Verner

Dato : 29-06-05 22:48

On Wed, 29 Jun 2005 23:18:34 +0200, "Popeye" <pop> wrote:

>Prøv i news:dk.fritid.bil
>
>Der er en del bilister der

Det er der formentlig også her

Verner