findes i DK gallerier m realistisk kunst?
Fra : LD

Dato : 20-05-05 11:44

Hej

findes der i Danmark webbaserede og/eller "virkelige" gallerier, som
formidler og sælger Realistisk kunst. Fx. tegninger, akvareller,
pastelmalerier mv. med nutidige kunstnere, udført i realistisk stil ....?
mvh Lene

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 24-05-05 11:03

LD wrote:
> [...]
> formidler og sælger Realistisk kunst. Fx. tegninger, akvareller,
> pastelmalerier mv. med nutidige kunstnere, udført i realistisk stil ....?

http://www.tegnebordet.dk har en afdeling med salg af værker, nogle mere
realistiske end andre, ofte kan du også kontakte folk derinde, hvis du
er ude efter at selv få fremstillet noget.

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : LD

Dato : 24-05-05 19:26

Hej

Tak for svaret, jeg kender godt tegnebordet. :)

Lene