At se CPU og RAM forbrug i java ?
Fra : Simon [2700]

Dato : 19-05-05 13:09

Hej,

hvordan ser man CPU forbrug og RAM forbrug i java ? jeg kan ikke finde noget
info om det, og kom lidt i tvivl om
om man kunne ? (jeg prøvede også at søge i gruppen har uden success)...

nogen der har nogle eksempler ?
og hvis man nu kører med hyperthreading eller flere kerner/cpu'er hvordan
kan de så skældnes ?

ville for ram gerne kunne se hvor meget der var ialt og så enten %-vis eller
i mb(eller bytes eller noget) hvor meget
der er i brug. Det er til et overvågnings program jeg gerne vil udbygge
lidt, vi bruger pt. snmp og laver forespørgsler den vej igennem.

på forhånd tak
mvh.Simon

Fra : Mikael Flensborg

Dato : 19-05-05 13:49

Simon [2700] wrote:
> [...]
> der er i brug. Det er til et overvågnings program jeg gerne vil udbygge
> lidt, vi bruger pt. snmp og laver forespørgsler den vej igennem.

Måske du har brug for en Profiler. JProfiler er vist OK.

/Mikael