Øhh, hvad er der blevet af Castor
Fra : Casper B

Dato : 18-05-05 23:55

Det frie Castor XML-Java binding framework's hjemmeside er ikke at finde
mere på www.castor.org. Nogen der er klar over hvad der er blevet af
det? Håber så sandelig ikke jeg nu er nød til omskrive til JAXB!

/Casper

Fra : Johnnie Hougaard Nie~

Dato : 19-05-05 01:32

Casper B wrote:
> Det frie Castor XML-Java binding framework's hjemmeside er ikke at finde
> mere på www.castor.org. Nogen der er klar over hvad der er blevet af
> det?

De er stadig i Google's cache, med en side opdateret den 11. maj, så
deres server er sikkert bare gået i midlertidig udu.
http://google.com/search?q=cache:www.castor.org

Mvh. Johnnie

Fra : Casper B

Dato : 19-05-05 11:47

Takker. Det ser ud til at være noget DNS/domæne problem. For igennem din
cache link fandt jeg frem til serverens indhold, som stadig er online:
http://castor.codehaus.org/

Casper