JSP Exceptions vises i Resin men ikke i To~
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 18-05-05 13:06

Hvis jeg smider en IllegalStateException[1] i en Tomcat JSP side under
genereringen, logges den men sidegenereringen til brugeren afbrydes
uden videre uden yderligere information.

I Resin vises et stacktrace.

Jeg har fejlsider til de mest almindeligt brugte checkede Exceptions,
men jeg vil jo gerne have at Tomcat VISER mig hvad der er sket. Bare
det stacktrace der er kommet i loggen vil være fint.

Hvordan får jeg det?

[1] Jeg er nødt til at bruge RuntimeExceptions da det er inde i en
Iterator, og den oprindeligt smidte Exception er checket. Hvis jeg

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/