Kærnebider
Fra : Pia og Steen Sørense~

Dato : 17-05-05 22:14

Hej

Igår havde jeg endnu engang kærnebider i min have. Det er simpelthen en
meget smuk fugl.
Kan det passe at jeg så en rødstjært? Når den fløj, var dens hale meget
orange og den havde et meget spidst næb. Kunne det være en sådan fugl, eller
er der nogen der har et bud.

Fra : JJ

Dato : 20-05-05 08:16

Pia og Steen Sørensen wrote:
> [...]
> orange og den havde et meget spidst næb. Kunne det være en sådan fugl, eller

Ja det kan det sagtens. Hvis helhedsindtrykket var brunt med en
rødlig/orange hale så var det en hun.

Mvh
Jan