Hvem er denne kunstner???
Fra : dk_gryf

Dato : 09-04-05 12:27

Hej
For ca. 30 år siden var jeg via min daværende arbejdsplads, medlem af en
kunstforening og vandt et dejligt billede.
Jeg vil meget gerne finde ud af hvilke andre værker kunstneren har lavet,
men jeg kan ikke tyde hans signatur.
Jeg håber, at en som læser dette kan genkende billedet/signaturen på:
http://www.narkolepsi.dk/kunst/billede-1.jpg

På forhånd tak
Med venlig hilsen
Mogens
dkweb(a)gmx.com

Fra : Stella

Dato : 11-04-05 12:02

dk_gryf wrote:
> [...]
> men jeg kan ikke tyde hans signatur.
> Jeg håber, at en som læser dette kan genkende billedet/signaturen på:

Google giver 86.700 hits på 'Henri Rothschild'. Hvoraf flere er om en
dansk maler og grafiker 1932-1992.

--
MVH Stella

Fra : dk_gryf