Pappegøje
Fra : Jynis

Dato : 25-04-05 10:08

Hej .
Jeg ved godt det er en forkert gruppe, men er der nogen der ved hvor man
fremlyser en pappegøje.
Politiet , falck ,dyrlæger vil ikke tage sig af dette. Der er sat sedler op
i de lokale butikker.
Den sidder i nogle træer og flyver ned og spiser ved vildfugle foderhuset.
Hvordan fanger vi den ? Der er mange rovfugle i området , så det haster nok
lidt.
Mvh.
--
Jytte Petersen
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : uh

Dato : 26-04-05 09:00

Den må da være sulten - kan den ikke lokkes ned med noget mad. Måske en
fuglehandel kan være behjælpelig, eller Dyrenes beskyttelse.

Held og lykke.
mvh uh

Fra : news.orangenet.dk

Dato : 26-04-05 11:18

Hej
Prøv og find den lokale fugleforening her
http://www.fugleforum.dk/fugleinfo/fugleforeninger.php

vibeke