Dompap
Fra : Aksel.pe

Dato : 01-04-05 22:07

Dompapperne kommer ofte på vores foderbræt. De kan være ret barske.
Kommer der en fremmed artsfælle, medens en er i færd med at forsyne sig,
bliver den oftest jaget bort.
Men i forgårs så vi 4 hunner og 3 hanner på brættet samtidig. Det er vel
usædvanligt?
Aksel

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 03-04-05 14:57

" Aksel.pe" skrev i en meddelelse

> [...]
sig,
> bliver den oftest jaget bort.
> Men i forgårs så vi 4 hunner og 3 hanner på brættet samtidig. Det er

Ja, jeg synes, det er usædvanligt at se 7 dompapper nu, hvor vi er gået
ind i april. Jeg bor ca. mellem Ballerup og Jonstrup, men jeg har da
ikke set dompapper siden første halvdel af februar. Hvor omkring bor du
selv?

Ruth

Fra : Aksel.pe

Dato : 03-04-05 15:13

Ruth Nielsen wrote:

> [...]
> ind i april. Jeg bor ca. mellem Ballerup og Jonstrup, men jeg har da
> ikke set dompapper siden første halvdel af februar. Hvor omkring bor du

Lidt udenfor Middelfart
Aksel

Fra : Ole Jensen

Dato : 03-04-05 21:20

Ruth Nielsen <cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> ind i april. Jeg bor ca. mellem Ballerup og Jonstrup, men jeg har da
> ikke set dompapper siden første halvdel af februar. Hvor omkring bor du

Jeg har da også dompapper ved foderpladsen, og omkring i haven.
Jeg bor lidt syd for Nibe.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-05 09:23

"Ole Jensen" <newsplus@oleswebsite.dk> wrote in message
> [...]

der er også stadig Dompap på foderpladsen her i Silkeborg.

mvh
Claus

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 04-04-05 09:42

"Claus" wrote

> der er også stadig Dompap på foderpladsen her i Silkeborg.

.... og i Århus.

- Jensby

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 04-04-05 16:37

Mon, 4 Apr 2005 10:41:53 +0200, skrev "Jan Bang Jensby"
<janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> i dk.fritid.ornitologi:

>"Claus" wrote

>... og i Århus.

Og i Lynge (Nordsjælland)