Hvilken fugl?
Fra : Karl Olsen

Dato : 30-03-05 20:58

Hej alle

Er der nogen der ved hvilken slags fugl dette er:
http://karl.rudbaek-olsen.dk/foto/index.php?folder=/Fugle/

Set i grusgravene ved Tarup på Fyn 2005-03-24.

Karl Olsen

Fra : Gert Krabsen

Dato : 30-03-05 21:22

Wed, 30 Mar 2005 21:57:44 +0200, Karl Olsen <kro@nospam.post3.tele.dk>
skrev:

> [...]
> http://karl.rudbaek-olsen.dk/foto/index.php?folder=/Fugle/
>
> Set i grusgravene ved Tarup på Fyn 2005-03-24.

Det kan da vist ikke være andet end Toppet Lappedykker.

mvh

Krabsen

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : Ole Jensen

Dato : 30-03-05 21:24

Karl Olsen <kro@nospam.post3.tele.dk> wrote:

> [...]
> http://karl.rudbaek-olsen.dk/foto/index.php?folder=/Fugle/
>
> Set i grusgravene ved Tarup på Fyn 2005-03-24.

Toppet lappedykker.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 21:46

Kære Karl,

Flotte billeder.
Dit "firben" på http://tinyurl.com/5am6c er i virkeligheden en lille
vandsalamander.
Se: http://groups.msn.com/erfaringsgruppe-habitatsdirektiv

Mvh Alf

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 21:57

"A. Blume" <alfblume(at)hotmaildotcom> wrote in message
> Kære Karl,

> [...]

Jeg kom vist til at bytte om på links'ne - men du finder selv dit "firben" .
.. .

Alf

Fra : Karl Olsen

Dato : 30-03-05 22:22

> [...]
>
> "A. Blume" <alfblume(at)hotmaildotcom> wrote in message

> Jeg kom vist til at bytte om på links'ne - men du finder selv dit "firben"

Takker, jeg retter min tekst. Salamanderen var forvildet sig indenfor og
blev fotograferet på en fejebakke før vi satte den ud igen.

Karl Olsen

Fra : Karl Olsen

Dato : 30-03-05 22:24

"Karl Olsen" <kro@nospam.post3.tele.dk> wrote in message

> Er der nogen der ved hvilken slags fugl dette er:
> http://karl.rudbaek-olsen.dk/foto/index.php?folder=/Fugle/
>
> Set i grusgravene ved Tarup på Fyn 2005-03-24.

Takker for bidragene. Det ser godt nok ud til at være toppet lappedykker.

Karl Olsen