Problem med validering af flash element.
Fra : John Kjoller

Dato : 11-05-05 19:59

Jeg har indsat en lille flash "film" på nedenstående side.

Men jeg har problemer med validering.
Noget af det handler muligvis om at bruge CSS, såsom baggrundsfarver og den
slags. Det må jeg prøve at finde ud af.
Men hvad med sådan noget som: no attribute "name", "src" og den slags.....

Jeg kender ikke så godt brugen af flash, så jeg har ikke et umiddelbart bud
på hvordan jeg skal lave det samme i css...

Kan nogen mon hjælpe?
www.orehanger.dk

Kh
john

Fra : Alx Zak

Dato : 11-05-05 23:08

Hmm..

Efter at have nærlæst dit post op til flere gange er jeg kommer frem til...
at jeg har absolut ingen ide om hvad du spørger om! :)

Det har jo nok noget at gøre med at jeg ikke har brugt CSS nogensinde før.

--
Venlig Hilsen Alex.
Få konstruktiv kritik og andres synspunkter på dine projekter på:

Fra : Thomas VJ

Dato : 12-05-05 23:00

"Alx Zak" <alx@whatever.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at jeg har absolut ingen ide om hvad du spørger om! :)
>
> Det har jo nok noget at gøre med at jeg ikke har brugt CSS nogensinde før.

Jeg syntes ellers det fremgår ret tydeligt...
John har sat en flash dims ind på sin side og nu validerer den ikke.
Jeg har det samme problem - min side vil heller ikke validere efter at jeg
har sat en flash dims ind på den, og som John skrev, så skyldes det primært
de forskellige atributter som flash dimsen indeholder ...
Det vigtigste for mig er dog at siden ser ens ud i alle browsere, og det gør
den vist (jeg har ikke haft mulighed for at teste den fra en Safari browser
endnu, men skal snart forbi en Mac shop ...

Thomas VJ
http://dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser ...