Dr.Disco 500
Fra : John Kjoller

Dato : 11-05-05 18:46

Kan man ikke sætte et <a href....> tag på et flash objekt?

Eller skal det inkluders i selve "filmen"?

Man skal bare kunne klikke på min lille flash-"film", for at komme til en
anden side.

Kh
John

Fra : Alx Zak

Dato : 10-05-05 19:12

Hej John.

Det skal du også gøre fra flash filen.
det gøres ved ovenpå en knap. Knappen kan være så stor at den fylder al
grafikken og den kan også være gennemsigtig.
on(release) {
getURL(www.hererjeg.dk, _self);
}

Håber du kan bruge det.

--
Venlig Hilsen Alex.
Få konstruktiv kritik og andres synspunkter på dine projekter på:

Fra : John Kjoller

Dato : 10-05-05 22:14

"Alx Zak" <alx@whatever.dk> skrev
> [...]
> det gøres ved ovenpå en knap. Knappen kan være så stor at den fylder al
> grafikken og den kan også være gennemsigtig.

Nå. Min designer (Jeg skal "bare" programmere) - har åbenbart lavet
flashfilen i et program der hedder Adobe ImageReady. Og han mener ikke at
han kan lave den slags i flashfilen.

Hvad koster et Flashprogram, så man har adgang til de funktioner, som du
nævner - ved du det?

Kh
john

Fra : Leon 2100

Dato : 10-05-05 23:02

John Kjoller wrote:
> Hvad koster et Flashprogram, så man har adgang til de funktioner, som du
> nævner - ved du det?
>
> Kh
> john

Mvh. Leon

Fra : knut einar skjær

Dato : 12-05-05 19:15

> [...]

> han kan lave den slags i flashfilen.
>
> Hvad koster et Flashprogram, så man har adgang til de funktioner, som du

Du trenger _ikke_ kjøpe Flash for å gjøre det du vil. Det tok meg ett
minutt å finne den funksjonen du etterspør i ImageReady (uten å ha brukt
det før i det hele tatt) eksportert til Flash, og testet at det funket.

Be designeren din se etter "slice" i Window-menyen. Jeg er temmelig
sikker på at man kan gjøre det på flere måter, selv i det ene
programmet, da dette er _helt_ grunnleggende funskjoner du etterspør ...

--
Knut Einar Skjær
www.rsd.no