Kragsbjerg og Kragsbjerghus i Gelsted sogn~
Fra : Hans Jørgen Hansen

Dato : 08-05-05 16:35

Hej
Er der nogen i denne gruppe, der kender noget til Kragsbjerg og
Kragsbjerghus i Gelsted sogn, Odense amt.
Stedet var i tidsrummet 1904 til 1981, eget først af mine oldeforældre,
siden af min mormor og morfar.
Der var, indtil jorden blev solgt fra, 2 matrikler på stedet, nu er der
kun et. Indtil 1916 var der husmandssteder nemlig: Kragsbjerg og
Kragsbjerghus.
Mine oldeforældre købte først Kragsbjerg i 1904, og i 1916 Kragsbjerghus.

Jeg hører gerne om der er nogle her i gruppen der har billeder, eller
slægtninge der har boet på stedet.
vh
Hans Jørgen Hansen
www.hjnet.dk