Recerance til C++ og Win32 API
Fra : Kristian Kjærgaard

Dato : 03-05-05 12:24

Findes der en måde, hvor jeg kan være i besiddelse af en dokumentation
til C++ og Win32 API, selvom jeg ikke har adgang til www? Kan de let
downloades eller kan de fås som bøger osv.?

Forresten: Hvis man kompilerer et program i Bloodsheds Dev-C++, så
laver den Program.exe, men også Program.exe.Manifest. Hvad skal
Manifest-filen bruges til, og kan den undværes den i en
distribueringssituation?

Fra : Bertel Brander

Dato : 03-05-05 18:38

Kristian Kjærgaard (slet 5TNQI) wrote:
> Findes der en måde, hvor jeg kan være i besiddelse af en dokumentation
> til C++ og Win32 API, selvom jeg ikke har adgang til www? Kan de let
> downloades eller kan de fås som bøger osv.?

Til Win32 Api kan man downloade en windows hlp fil.
Den kan f.ex. findes her:
http://www.cs.virginia.edu/~lcc-win32/
Scroll lidt ned og tryk på "Windows API dukumentation"

Jg tror at du kan downloade MSDN fra microsoft, den fylder ca 1 GByte.

Til STL bruger jeg denne side:
http://www.sgi.com/tech/stl/stl_index.html
Mon ikke man kan downloade det til sin PC.

> [...]
> laver den Program.exe, men også Program.exe.Manifest. Hvad skal
> Manifest-filen bruges til, og kan den undværes den i en

manifest filen bruges til at give din applikation det rigtige XP
look på XP.
Den kan godt undværes.

--
Absolutely not the best homepage on the net:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard