Kryddersnapse
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 09-05-05 09:44

Er der nogle herinde der har erfaring med og/eller interesse i
hjemmelavede kryddersnapse?

Er lige kommet igang og har lavet de første 3 stk., men kunne da godt
tænke mig et forum hvor man deler erfaringer, evt. opskrifter osv.

Er dette stedet for det? Som i - Er der andre end mig herinde der har
den interesse?

Jan

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 09-05-05 10:24

Jan Allan Andersen skrev:

> [...]

> osv.

> Er dette stedet for det? Som i - Er der andre end mig herinde der

Du vil med garanti føle dig blandt venner i gruppen:
:·)
--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Ulrik

Dato : 16-05-05 21:20

"Jan Allan Andersen" <akkerdk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogle herinde der har erfaring med og/eller
> interesse i hjemmelavede kryddersnapse?

Min mor gør lidt i det....
Hun laver en kanon slåen-snaps.

> Er lige kommet igang og har lavet de første 3 stk.

Hvilket 3 er det så?

> men kunne da godt tænke mig et forum hvor
> man deler erfaringer, evt. opskrifter osv.

Denne side kan evt. have din interesse....
http://www.nyddet.dk
Især denne del er spændende for dig som ny i snaps:
http://www.nyddet.dk/snaps/seasongr/season01.htm

Desuden kunne dette være noget for dig måske:
Eksperimenterende Danske Brændevinsamatører
http://bjesken.dk

> Er dette stedet for det?

Ved jeg egentlig ikke - men ellers er der også gruppen
dk.kultur.mad+drikke

> Er der andre end mig herinde der har den interesse?

Ja, drikker det sgu gerne

--
MvH

Ulrik