Modelflyvere
Fra : carsten

Dato : 27-04-05 13:34

Hej gruppe.
Jeg vil gerne til at flyve modelflyver. Kan man få en modelflyver for
1000-1500 kr som er i en nogenlunde kvalitet?
Hvis nej - hvor meget skal man op i (pengemæssigt)

Carsten

www.nyhedsoverblikket.dk
www.sidsteojeblik.dk

Fra : BJ

Dato : 27-04-05 13:46

"carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg vil gerne til at flyve modelflyver. Kan man få en modelflyver for
> 1000-1500 kr som er i en nogenlunde kvalitet?

For selve flyet, ja.

> Hvis nej - hvor meget skal man op i (pengemæssigt)

Med det hele som begynder en ca. 3.000 til 3.500 kr.

Se og spørg evt. i forum på:

http://www.rc-unionen.dk

--
Bjørn J.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-05-05 03:29

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> [...]
>
> KLIP

> For selve flyet, ja.

> Med det hele som begynder en ca. 3.000 til 3.500 kr.

http://www.chippen.dk/show-varer.asp?db=info-rc&gruppe=fly

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : BJ

Dato : 10-05-05 08:57

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> http://www.chippen.dk/show-varer.asp?db=info-rc&gruppe=fly

Jeg havde forståelsen af, den oprindelige indlægger spurgte til
*MODELFLYVERE* og ikke *legetøj*.

http://www.avionic.dk

Henvend dig evt. i nærmeste modelflyveklub. De vil gerne hjælpe dig til det
*rigtige* begyndermateriel.

http://www.rc-unionen.dk/klubber.htm

--
Bjørn J.
OY-7670

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-05-05 09:27

> [...]
> *MODELFLYVERE* og ikke *legetøj*.
>
> http://www.avionic.dk
>
> Henvend dig evt. i nærmeste modelflyveklub. De vil gerne hjælpe dig til

<Humor ON> Undskyld ad helvede til, jeg regnede med at når skidtet har
vinger og en motor, så er det en flyvedims! ;oD
Og er den i *lille* størrelse er det en modelflyvedims! *G*
My bad - tusind gange undskyld for at jeg prøver at hjælpe manden! </Humor

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : BJ

Dato : 10-05-05 09:46

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> My bad - tusind gange undskyld for at jeg prøver at hjælpe manden!

Du hjælper på *ingen måde* manden.

Du viser ham den direkte vej til noget gudsjammerligt lort (sagt fuldstændig
uden nogen form for humor overhovedet).

Det er Bilkalort, når det er værst og stiller han op i en modelflyveklub med
det, bliver han sendt hjem igen.

Skal man begynde på en hobby, bør man henvende sig hos dem, der har forstand
på det og der har medlemmerne i modelflyveklubberne rundt om i Danmark.

PS: Ødelægger du noget med til før omtale lortefly, fordi du flyver på en
lokal fodboldbane, er der i øvrigt *ingen* forsikring, der dækker
omkostningerne ind for dig.

--
Bjørn J.

Fra : Lisbeth Støvring

Dato : 12-05-05 10:11

[Klip]

> PS: Ødelægger du noget med til før omtale lortefly, fordi du flyver på en
> lokal fodboldbane, er der i øvrigt *ingen* forsikring, der dækker
> [...]

Og det er værd at huske på. Den eneste forsikring som dækker skader
forårsaget af modelfly er den, man automatisk får når man er medlem af
RC-Unionen.

Vh. Lisbeth
(Som også er medlem af RC-Unionen )