Fabrikanter af bambus-serverbundkort?
Fra : Steen Suder

Dato : 26-04-05 11:01

Hvem af fabrikanterne på Taiwan laver og markedsfører egentligt bundkort
med serverprædikat?

Jeg ved at Tyan gør (de gør ikke meget andet) og MSI gør også, men hvem
gør ellers?

--
Steen Suder

Fra : Jonathan Stein

Dato : 26-04-05 11:46

Steen Suder wrote:

> Hvem af fabrikanterne på Taiwan laver og markedsfører egentligt bundkort
> med serverprædikat?
>
> Jeg ved at Tyan gør (de gør ikke meget andet) og MSI gør også, men hvem
> gør ellers?

ASUS har også en server-serie. Jeg har dog kun erfaringer med deres
desktop boards, men de plejer til gengæld også at være gode.

M.v.h.

Jonathan

--
Nye produktpakker med mere diskplads, flere postkasser
mere trafik og flere domæner på samme hotel.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-05 21:49

Steen Suder wrote:
> Hvem af fabrikanterne på Taiwan laver og markedsfører egentligt bundkort
> med serverprædikat?
>
> Jeg ved at Tyan gør (de gør ikke meget andet) og MSI gør også, men hvem
> gør ellers?

Asus gør... (Tyan er forresten Amerikansk)
QDI har gjort (ved ikke om de eksisterer mere)
Gigabyte laver SVJV også server-like boards

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Simon - [8230]

Dato : 27-04-05 07:50

> Hvem af fabrikanterne på Taiwan laver og markedsfører egentligt bundkort
> med serverprædikat?
>
> Jeg ved at Tyan gør (de gør ikke meget andet) og MSI gør også, men hvem
> gør ellers?
du kan. På den måde forstås det lettere, hvad du skriver.

Iwill laver ligeledes serverboards - http://www.iwill.net/product_adns.asp
Har dog kun erfaringer med deres ældre slot1 modeller.

Mvh

Simon