Full screen i flash?
Fra : Daniel Flensborg

Dato : 22-04-05 08:20

Hvor mange pixel•pixel skal du ha for at det er full screen?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Alx Zak

Dato : 01-05-05 23:06

Huh?!?

Det eneste kvalificerede svar jeg kan komme op med til det spørgsmål er
100%.
Hvis du finder linien i den html du publisher hvor der står width="100%"
height="100%" name="index" , så fylder den hele skærmen, men bliver ofte
misfortolket af firefox browsere og så skal ju javascripte dig ud af det
vha. getscreen.wight + height eller noget i den stil..

--
Venlig Hilsen Alex.
Få konstruktiv kritik og andres synspunkter på dine projekter på: