Ny i klassen
Fra : Espen

Dato : 31-03-05 20:48

Hej Gruppe

Jeg er ny her i gruppen. Jeg har luret lidt et stykke tid og nu må jeg vist
give mig til kende. Jeg håber jeg kan bidrage lidt til underholdningen her -
her virker lidt stille!? Jeg starter med at kaste mig selv i grams - hop
forbi min side og fortæl din mening!

Mvh Winnie Schildknecht

--
http://www.suell.dk - Get the picture?
http://www.schildknecht.dk - Art by schildknecht

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 31-03-05 22:42

"Espen" <espen@s1u2e3l4l.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
her -
> her virker lidt stille!? Jeg starter med at kaste mig selv i grams - hop

Hej Espen
Velkommen til
Jeg smuttede lige ind og så mit yndlingsfoto i dit galleri.....
http://www.suell.dk/html/modules.php?name=Coppermine&file=displayimage&album=4&pos=20

Venlig hilsen Kirsten

Fra : Espen

Dato : 01-04-05 22:52

Hej Kirsten
Typisk at ham Espen snupper rampelyset! Jeg er da også glad for dit
yndlingsfoto - men det er nu mig - konen - der ønsker kritik og er listet
ind i gruppen

Winnie

www.schildknecht.dk

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 04-04-05 07:30

> [...]
> Typisk at ham Espen snupper rampelyset! Jeg er da også glad for dit
> yndlingsfoto - men det er nu mig - konen - der ønsker kritik og er

Hej Winnie
Dit indlæg kom med Espen som afsender, og dit link står nederst på siden
....sååååååå
Men selvfølgelig, dine Kollografiske tryk og din JunkArt tiltaler mig
meget.
Du er meget kreativ.
Venlig hilsen Kirsten

Fra : Espen

Dato : 06-04-05 15:17

Hej Kirsten
Jamen... Det er nok fordi det er ham der har sat det hele op
Men tak for kritikken!
Winnie

Fra : Bart

Dato : 01-04-05 16:09

Hej Winnie,

Jeg har besøgt din hjemmeside og tror umiddelbart at dinne værker er, som så
ofte, flotter i virkeligheden. Det virker lidt som om, på min gamle skærm i
hvertfald, farvene er lidt bleg på skærmen.

Og det er en smule svært, dovne som jeg nok er, at danne sig en mening om
din kunst kun gennem din hjemmeside, da det er i første omgang små billeder
ordnet på størrelse, sådan at man ikke direkte får en fornemmelse for hvad
du står for.

Men det kan vel også ses som en invitation til at klikke lidt mer på dinne
mapper og billeder!

mvh, Bart

Fra : Espen

Dato : 01-04-05 22:54

Hej Bart

Takker for kritikken - billederne gør sig endnu bedre i virkeligheden.
Mht. til farverne, tror jeg din skærm er slap i koderne. De er utroligt nær
virkeligheden og mine billeder er alt andet end blege

Og ja - tag du bare en kigger mere!

Winnie

Fra : Bart

Dato : 02-04-05 15:54

Hej Winnie,

Mente bare at det måske kunne være sådan:

http://www.bartwestgeest.dk/winnies%20maleri.htm

Men jeg kenner jo ikke dinne malerier, så det er nok alt for rødt i min
version.

Bart

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 02-04-05 12:23

Jeg synes især godt om din grafik med de tykke damer og mænd mens junkarten
i mine øjne er mere junk end art, men kreativ under alle omstændigheder...
og sjov.

Mvh
Jørgen

Fra : Espen

Dato : 02-04-05 20:28

Hej Jørgen
Tak for kritikken!
Tjah - hvad der er "art" er vel ofte til diskussion, men jeg er da glad for
at du syntes det er noget kreativt junk
Winnie