Remote debugging på Tomcat under Win98
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 23-03-05 10:31

Jeg har en webapplikation der fejler på mystisk vis under Win98 men
virker fint under XP, og jeg vil derfor gerne køre remote debug på en
tomcat 5.0.28 instans kørende under Win98.

Mit problem er med at få aktiveret debug i 1.4.2 JVM'en. Tilføjer jeg
følgende til opstarten får jeg "Adgang nægtet" og tomcat starter ikke
op.

-Xdebug -Xrunjdwp:transport=dt_socket,server=y,address=7999

Fejlen er uafhængig af portnummer.

Jeg mener da at det har virket engang, men ejg har ikke kunne hitte
noget på nettet.

Er der nogen der kan pege mig i den rigtige retning?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/