Solsikkefrø
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 22-03-05 08:57

Hej -

Efter flere råd har jeg besluttet at jeg vil fodre havens fugle med
solsikkefrø hele året.

Hvor kan jeg købe store mængder til rimelige priser hele året?

Jeg bor i Århus.

Tak for hjælpen!

- Jensby

Fra : Gert Krabsen

Dato : 22-03-05 10:28

Tue, 22 Mar 2005 08:57:26 +0100, Jan Bang Jensby
<janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev:

> [...]
> solsikkefrø hele året.
>
> Hvor kan jeg købe store mængder til rimelige priser hele året?

Formentlig ved en foderstof-forretning. De ligger ofte ved havnen - men
hvor den lige måtte være i Århus, ved jeg ikke.

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : SMC

Dato : 22-03-05 18:06

> Hvor kan jeg købe store mængder til rimelige priser hele året?

Grovvarecentret i Silkeborg 20 kg for 135,-

Måske LH foder i Lading

Fra : Jynis

Dato : 26-03-05 15:13

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> solsikkefrø hele året.
>
> Hvor kan jeg købe store mængder til rimelige priser hele året?

Århus egnens andel (grovvare firma ) har en butik i Galten, Jeg kender ikke
deres pris på solsikke.
Mvh.
--
Jytte Petersen
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-03-05 15:34

"Jynis" <jynis@FJERNtdcadsl.dk> skrev >
> Århus egnens andel (grovvare firma ) har en butik i Galten, Jeg kender
ikke
> deres pris på solsikke.

Dyrk dem selv, de er pæne.
--